Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2014

Αγκάθι - Αλεξάντρ Σεργκέγεβιτς Πούσκιν





              Η ψυχή μου είναι τριαντάφυλλο
              κι είμαι πάνω της αγκάθι...
              Μην το πείτε και τ` ακούσουνε
              η καλή μου μην το μάθει...

              Θε ναρθεί γλυκιά κι υπέροχη
              την αυγούλα κάποιου Απρίλη
              με χαμόγελο στα μάτια της,
              μ` ομορφιά πάνω στα χείλη.

              Θαμπωμένη από την κόκκινη
              καταματωμένη μου όψη
              με τ` αργό της το βημάτισμα,
              θα σιμώσει να με κόψει.

              Μα το κάτασπρο χεράκι της
              που αγαπώ και τρέμω τόσο
              θα χαρώ -χαρά περήφανη-
              με κακία να τ` αγκυλώσω.

              Και μια στάλα απ` το αίμα πέφτοντας
              πέταλά μου ματωμένα
              θα χαθεί μέσα στο χρώμα σας
              θα γενεί μαζί σας ένα...


Αλεξάντρ Σεργκέγεβιτς Πούσκιν  (6 Ιουνίου 1799 – 1837)


Δεν υπάρχουν σχόλια: