Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014

Ενας έρωτας πιο δυνατός από τον χωρισμό. Πιο δυνατός και από τον θάνατο






......Τα περισσότερα βιβλία τα αφήνω μισάνοιχτα. Επιλογή μου! Τι παραξενιά και αυτή !Να θέλω όλοι οι ήρωες να παρελαύνουν μπροστά μου και εγώ να κάθομαι στην μεγάλη πολυθρόνα κοιτάζοντας τους.Να μου χαμογελούν , να μου θυμώνουν...!
Σηκώθηκα. Έκλεισα τα μάτια και προχώρησα. Άπλωσα το χέρι . Πήρα ότι έπιασα κατά τύχη -δεν ήταν βιβλίο το ένιωσα από την υφή-έκανα μικρούς βηματισμούς και βγήκα στο μπαλκόνι. Μια πορτοκαλιά μόλις είχε αρχίσει να ανθίζει.Μοσχοβολούσε....Κάθισα χάμω. Θέλησα να γίνω ένα με την γη...άνοιξα τα μάτια και διάβασα την πρώτη σελίδα του τετραδίου μου...

"Ενας έρωτας πιο δυνατός από τον χωρισμό. Πιο δυνατός και από τον θάνατο".

Το φως υπάρχει
Η θερμότητα υπάρχει
ο ήχος υπάρχει
και έχουν κίνηση
Η αντίθετη γνώμη είναι αυταπάτη του μυαλού....

Απόσπασμα(ΣΥΝ ΠΟΙΕΙΝ- Γ΄Ανθολόγιο, γενικό θέμα)

Στέλλα Μαντωνανάκη





Δεν υπάρχουν σχόλια: