Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΑ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ

Eχω ένα μεγάλο ελάττωμα μου είπε η Γυναίκα, κουτσομπολεύω και κακολογώ….
-Πολύ άσχημο αυτό, γιατί το κάνεις;
-Να, θέλω να καλύψω τις νεκρές μέρες μου, το θεωρείς υπερβολικό έτσι δεν είναι;
-Πολύ, αλλά υπάρχει γιατρικό..
-Ποιο;
-Ξεκινώντας την μέρα σου θα μονολογείς-εκτιμώ τον εαυτό μου και τις προσωπικές μου σχέσεις- με αδέλφια, ξαδέλφια, φίλους… σιωπώ στα αναμεταξύ ,έρχομαι στη θέση των θυμάτων.
-Ποια είναι τα θύματα;
-Αυτά που ο πρώτος των θυτών πέφτει στον δεύτερο, ο δεύτερος στον τρίτο ..και όλοι μαζί πάνω στο θύμα…
-Εσύ έχεις σιωπήσει ποτέ στα αναμεταξύ;..
-Ναι, μονό σ΄αυτά, όχι στα.. εν τω μεταξύ είσαι εμπλεκόμενη..
Έχω κουραστεί να ψάχνω τον τρόπο που θα γεννηθώ μην ακούς τις λέξεις μου, όπως αναζωπυρώνομαι , γεννιέμαι..υπέρβαρες είναι όπως η Ψυχή μου
Την χαϊδεύω για να μην πεθάνει..
Τι; Χωρίς Ψυχή θα ζήσω;
Θα βρω τον τόπο που θα γεννηθώ…ΣΤΕΛΛΑ ΜΑΝΤΩΝΑΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: