Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΝΟΜΑΙ (Γεννιέμαι μέσα από τις στάχτες)

Άραγε ποια λέει ότι ο Πόλεμος όταν είναι μονόπλευρος έρχεται η κούραση που λεηλατεί κορμιά και συνειδήσεις;
Εγώ..
Ποια λέει . Περίμενε και θα δεις;
Αυτή ..
Και το είδα, στον πόλεμο χρειάζονται δυο και εγώ αν θέλω να παλέψω θέλω αντίπαλο, όχι αόρατα νήματα..
Δεν είμαι ο Μεγάλος Αλέξανδρος για να τα κόψω..
Είμαι μια απλή θνητή ...
Δεν έχω τους δώδεκα θεούς του Ολύμπου να με προστατέψουν..
Έναν Θεό έχω..
Ποιος είπε ότι σε ένα συνεχόμενο πόλεμο μπορεί να κλείσουν οι φωνητικές χορδές, αλλά όχι αυτές της καρδιάς;
ΑΥΤΟΣ
Η καρδιά παραμένει ζωντανή και πάλλεται..
Από αγάπη....
Χίλιες φορές να σταυρωθώ..
Άλλες τόσες θα αναστηθώ..
Η Φωτιά γίνεται στάχτη
Το σώμα στάχτη
Γεννιέμαι μέσα από τις στάχτες …
Αναζωπυρώνομαι..ΔΙΑΒΟΛΕ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: